Dette skal du have parat

  • Skadedato
  • Oplysninger om skaden
  • Oplysninger om båden

Dette sker videre 

  • Vi modtager anmeldelsen
  • Vi kontakter dig om det videre forløb
  • Du får besked om den samlede udgift, når vi slutter sagen


Personoplysninger

Læs om Trygs retningslinjer for behandling af personoplysninger.

Personoplysninger

Webforms
  • Anmeld skade ved havari af din båd

  • Her kan du anmelde skader på din båd, sket ved kollision eller havari.

    Af hensyn til en effektiv behandling af din skade, beder vi dig udfylde alle oplysninger i anmeldelsen. Oplysninger med skal du altid udfylde - og de øvrige oplysninger vil hjælpe os til at foretage en hurtig behandling af din skade.

  • Oplysninger om dig
  • Ved evt. udbetaling af erstatning, ønskes beløbet indsat på konto:
  • Hvis du senere får nyt kontonummer, er det vigtigt, at du kontakter os med det nye kontonummer

  • Oplysninger om båden
  • Oplysninger om motor
  • Oplysninger om skaden
  • Hvordan skete skaden?
  • Assistance
  • Hvis ja, oplys hvem der assisterede:

  • Oplysninger om eventuel modpart
  • Oplysninger om vidner
  • Andre oplysninger
  • Må vi sende emails til dig?
  • Vi ønsker at informere dig på en god og effektiv måde. Vi beder dig derfor bekræfte, om vi fremover må sende dig e-mails med relevant information som:

    • Informationer i forbindelse med skade
      Gode råd for at undgå skader
      Rådgivning om forsikringer
      Nyheder eller særlige tilbud om forsikringer og skadeforebyggende produkter
  • Send skadeanmeldelsen ved at trykke ”Send”.

    Du vil modtage en kvittering på mail med en kopi af din anmeldelse. Det giver dig mulighed for enten at printe eller gemme din anmeldelse på din computer.

    Du vil blive kontaktet af os snarest. Enten på telefon eller via e-mail/brev.