Forløbet for behandling af din anmeldelse

  • Tryg modtager anmeldelsen
  • Du bliver kontaktet af os, hvis vi skal bruge flere oplysninger for at behandle anmeldelsen
  • Vi behandler din anmeldelse og kontakter dig hurtigst muligt

Vær opmærksom på

  • Vær så præcis som muligt, når du beskriver skaden

Personoplysninger

Læs om Trygs retningslinjer for behandling af personoplysninger.

Personoplysninger

Webforms
  • Anmeld skade på varer sket under transport

  • Af hensyn til en effektiv behandling af skaden, beder vi dig udfylde flest mulige oplysninger i anmeldelsen. Oplysninger med skal du altid udfylde. De øvrige oplysninger vil hjælpe os til at at foretage en hurtigere behandling af skaden.

  • Oplysninger om dig og/eller dit firma

  • Ved evt. udbetaling af erstatning, ønskes beløbet indsat på konto:
  • Hvis du senere får nyt kontonummer, er det vigtigt, at du kontakter os med det nye kontonummer.

  • Oplysninger om transporten

  • Afsender
  • Modtager
  • Forsendelsen
  • Beskrivelse af skaden
  • Speditør/transportør
  • Erstatning sendes til
  • Bilag som kan være relevante at sende til os

  • Følgende bilag er relevante for skadebehandlingen og kan sendes til transportskade@tryg.dk.
    Husk at notere i mailen, at skaden også er anmeldt via www.tryg.dk.

    1. Handelsfaktura
    2. Kvitterede fragtdokumenter (f.eks. CMR-fragtbrev, Bill of Lading, Air Way Bill)
    3. Skriftlig reklamation af speditør/transportør
    4. Andet (evt. fotos af skaden, e-mail korrespondance m.v.)