Forløbet for behandling af din anmeldelse

  • Tryg modtager anmeldelsen
  • Du bliver kontaktet af os, hvis vi skal bruge flere oplysninger for at behandle anmeldelsen
  • Vi behandler din anmeldelse og kontakter dig hurtigst muligt

Vær opmærksom på

  • Vær så præcis som muligt, når du beskriver skaden

Personoplysninger

Læs om Trygs retningslinjer for behandling af personoplysninger.

Personoplysninger

Anmeld skade på erhvervsforsikring - Specialforsikringer - Køle- dybfrost

Af hensyn til en effektiv behandling af skaden, beder vi dig udfylde alle oplysninger i anmeldelsen. Oplysninger med () skal du altid udfylde - og de øvrige oplysninger vil hjælpe os til at foretage en hurtig behandling af skaden.

Policenummer

Oplysninger om dig og/eller dit firma
Firmanavn:
Kontaktperson:
Adresse:
Postnr./by:
SE nr./CVR nr:
E-mail:
Telefon:
Træffes bedst:
Fax:
Reg.nummer:
Kontonummer:
Hvis du senere får nyt kontonummer, er det vigtigt, at du kontakter os med det nye kontonummer.
Oplysninger om skaden
Hvor skete skaden:
Adresse
Postnr. / By
Hvornår skete skaden?
(dato/tidspunkt)
/
Hvad er årsagen til skaden ?
Beskriv så præcist som muligt.

Er der alarm på anlægget ?

Hvis ja - gik alarmen i gang ?

Besigtigelse
Kontaktperson
Telefonnummer
Træffetid

Specifikation af og oplysninger om de skadede varer
(Varer må først kasseres efter aftale med Tryg.
Evt. prismærker bedes vedlagt)

Pr. genstand oplyses:
1. Art
2. Vægt (kilo)
3. Antal (Stk)
4. Pris

Er de opgivne priser indkøbspriser?

Er priserne uden moms?

Samtykke