Forløbet for behandling af din anmeldelse

  • Tryg modtager anmeldelsen
  • Du bliver kontaktet af os, hvis vi skal bruge flere oplysninger for at behandle anmeldelsen
  • Vi behandler din anmeldelse og kontakter dig hurtigst muligt

Vær opmærksom på

  • Vær så præcis som muligt, når du beskriver skaden

Personoplysninger

Læs om Trygs retningslinjer for behandling af personoplysninger.

Personoplysninger

Webforms
  • Her kan du anmelde brand i uindregistreret, registreret køretøjer eller arbejdsmaskiner.

  • Af hensyn til en effektiv behandling af din skade, beder vi dig udfylde alle oplysninger i anmeldelsen. Oplysninger med (*) skal du altid udfylde - og de øvrige oplysninger vil hjælpe os til at foretage en hurtig behandling af din skade.

  • Oplysninger om dig og/eller dit firma
  • Ved evt. udbetaling af erstatning, ønskes beløbet indsat på konto:
  • Hvis du senere får nyt kontonummer, er det vigtigt, at du kontakter os med det nye kontonummer.

  • Oplysninger om køretøjet eller arbejdsmaskinen
  • Om branden
  • Politirapport
  • Oplysninger om evt. vidner
  • Oplysninger om evt. personskade