Forløbet for behandling af din anmeldelse

  • Tryg modtager anmeldelsen
  • Vi sender en optikererklæring til dig, som din optiker skal udfylde og sende retur til os
  • Vi behandler anmeldelsen, optikererklæringen og regningen, og kontakter dig hurtigst muligt

Vær opmærksom på

  • Vær så præcis som muligt, når du beskriver skaden

Personoplysninger

Læs om Trygs retningslinjer for behandling af personoplysninger.

Personoplysninger

Webforms
  • Anmeld skade på Arbejdsskadeforsikring - Briller/kontaktlinser (uden personskade)

  • Af hensyn til en effektiv behandling af skaden, beder vi dig udfylde alle oplysninger i anmeldelsen.

  • Oplysninger om dig og/eller dit firma
  • Ved evt. udbetaling af erstatning, ønskes beløbet indsat på konto:
  • Hvis du senere får nyt kontonummer, er det vigtigt, at du kontakter os med det nye kontonummer.

  • Oplysninger om medarbejder (den der har været udsat for en skade)
  • Oplysninger om skaden
  • Hvornår skete skaden? (dato/tidspunkt)

  • Hvor skete skaden:

  • Hvordan skete skaden